سهامداران آلگانی فروش برکشایر هاتاوی بافت را تایید کردند
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

شرکت آلگانی در 9 ژوئن گفت سهامدارانش پیشنهاد برکشایر هاتاوی را برای خرید این شرکت به مبلغ 11.6 میلیارد دلار تایید کرده و پذیرفتند.


ما خوشحالیم که سهامداران ما با اکثریت قاطع به حمایت از این معامله قانع کننده رای داده اند که ارزش قابل توجهی برای آنها به ارمغان می آورد. جوزف پی. براندون، رئیس و مدیرعامل آلگانی در بیانیه‌ای گفت: من می‌خواهم شخصاً از کارمندان آلگانی به خاطر مشارکت و فداکاری مستمرشان که این دستاورد را ممکن کرده‌اند تشکر کنم. آلگانی مشتاقانه منتظر است تا موفقیت خود را به عنوان بخشی از برکشایر هاتاوی افزایش دهد.

آلگانی گفت: حدود 84 درصد از سهام مشترک آلگانی و بیش از 98 درصد از آراء به پیشنهاد ادغام شرکت برکشایر هاتاوی وارن بافت رای مثبت دادند.

برکشایر هاتاوی بافت آلگانی را به قیمت 11.6 میلیارد دلار می خرد

در ماه مارس، برکشایر هاتاوی مستقر در اوماها در نبراسکا قراردادی را با آلگانی امضا کرد بیمه شخص ثالث در کرج  تا تمام سهام باقیمانده آلگانی را به قیمت 848.02 دلار به ازای هر سهم به صورت نقدی در معامله ای که به اتفاق آرا توسط هر دو هیئت مدیره تصویب شد، خریداری کند. برکشایر گفت که قیمت خرید ضریب 1.26 برابر ارزش دفتری آلگانی در 31 دسامبر 2021 است.

این توافق یک دوره "فروشگاه" را مجاز کرد که به آلگانی اجازه می داد سایر مناقصه گران را جذب کند. P/C مستقر در نیویورک در ماه آوریل اعلام کرد که از ده ها شرکت بالقوه علاقه مند پیشنهادهای جایگزین را درخواست کرده است، اما هیچ پیشنهاد رقابتی دریافت نکرده است.

انتظار می رود این معامله در سه ماهه چهارم سال 2022 بسته شود، مشروط بر شرایط بسته شدن مرسوم و تاییدیه های نظارتی.





:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: